Ihana keli on ollu tänään<3
12 astet oli lämmintä ja käveltiin ulkon monta kilsaa. Tai no mä kävelin ja systeri meni pyörällä.
Haluaisin saman verran energiaa kuin sillä on. Tosin se on kaheksan vuot nuorempi et kylhän sil kuuluukin olla niin äärettömästi energiaa.

Viimenen yh:n koe oli tänään peruskoulun aikana. Nam.
Noit kokeit ja valtakunnallisii alkaa nyt tipahella joka tuutist, mut turha stressata.

Koulus oli rentoo. Painien ja muuta tehen meni siel.
Olinpahan tänäänki taas niin ihana et kahvit vetäsin suustani kaverin paijalle ja juoksin sen jälkee ympäri koulua.
Opet vaan oli et turha noille "ala-asteelaisille" on alkaa opettettaa enää käyttäytymistä.
Saadaan me kai olla niin pentui kuin halutaan? Turha esittää yhtään aikuismaisempaa mitä ollaan.
Sanotaan et kuinka huono juttu on et nuoret yrittää aikuistua liian aikasin, ja sit ku haluis olla viel täys pentu niin sanotaan et aikuistu jo ja ala käyttäytyy kuin aikuinen.
On se jännä. Ü
 
Tiiän et osaan käyttäytyä hyvin ja aikuismaisesti kun tilanne sitä vaatii, mut haluun nyt viel nauttia näist parist kuukaudest ja ottaa rennosti.

Hiuksia oon alkanut vähän rastottaa.
Aattelin niitten alkaa eka mennä vähän itestään ja sit alan avittaa eri keinoin.
Mulla kun luonnostaankin menee hiukset jo ihan rastoiks jos en harjaa ja nyt en aio harjata vähää aikaa ja kattelen miten lähtee menemään.
Kampaajalle en halua mennä ku se ois niin lopullista ja pitäis leikata hiukset kokonaan ku haluis ne pois.
Tosin oonhan mä siit siilistäkin jo haaveillu.
Ja kampaajal se maksaa monta sataa eikä mun rahoil semmost noi vaan tehä.
Nyt jos pari kuukaut jaksan ite yrittää, niin voin sit peruu jos en haluukkaan.
Tosin oonhan mä rastoi halunnukki jo mont vuot etten tiiä alanko ees katumaan.